بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

آندره شورله خوشحالی خود را از به ثمر رساندن تریکش در دیدار مقابل فولام ابراز کرد ولی بر این باور است که پیروزی تیم از هر موفقیت شخصی مهم تر است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آندره شورله موفق شد با زدن سه گل زیبا باعث کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولام شود.

آندره شورله پس از اتمام بازی به گزارشگران گفت: "مهم ترین چیز این بود که برنده شویم. ما سه امتیاز را می خواستیم و با این سه گلی که زدم، قطعا روزی کامل و پرفکت بود، توانایی کمک کردن به تیم جهت پیروزی را داشتم."

"مربی هیچ چیز نگفت، فقط به زمین رفتیم و در نیمه دوم چهره دیگر خود را نشان دادیم. بسیار تهاجمی بودیم و عالی بازی کردیم."

"فکر نمی کنم در نیمه اول حتی یک شوت به سمت چارچوب داشتیم، اصلا تهاجمی نبودیم. پشت سر مدافعین حریف نمی دویدیم. نیمه دوم خیلی بهتر بود و به همین دلیل بردیم."

شورله ادامه داد: "این روحیه تیم است، ما تیمی هستیم که می توانیم مثل نیمه دوم بازی با فولام ناگهان تغییر کنیم. در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم ولی در نیمه دوم عالی بودیم، این چیزی بود که نیاز داشتیم. چهارشنبه بازی کرده بودیم، بازی سختی بود و شاید چند تا از بازیکنان از سفری که داشتیم خسته بودند ولی در نیمه دوم ما کیفیت بالای خودمان را نشان دادیم."

شورله در مورد هتریک خود نیز گفت: "وقتی گل دوم را می زنید می خواهید سومی را هم بزنید و این اتفاق افتاد و هتریک کردم، برایم خیلی خوشحال کننده بود."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

خوزه مورینیو حاضر نشد که در مورد شایعات اخیر در مورد قرار گرفتن نام رونی در کنار چلسی صحبت کند، همچنین قیمت ادن هازارد را چیزی حدود 120 میلیون پوند پیش بینی کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی 2 پیشنهاد رد شده توسط منچستر یونایتد برای وین رونی در تابستان گذشته دارد. گفته می شود در صورتی که یونایتد به لیگ قهرمانان فصل بعد نرسد، مورینیو بار دیگر سراغ این بازیکن می رود.

مورینیو در کنفرانس خبری امروز در این مورد گفت: "نمی خواهم در موردش حرف بزنم. چند روز دیگر با یونایتد بازی داریم. فکر نمی کنم صحبت کردن در مورد بازیکنشان درست باشد."

"باید از خود رونی بپرسید. از بازیکن مصاحبه بگیرید و همینطور منچستر یونایتد، چون یونایتد با این بازیکن قراردادی دارد که در پایان این فصل به اتمام نمی رسد."

همچنین مورینیو در مورد وضعیت نا به سامان یونایتد گفت: "فکر نمی کنم مشکلی داشته باشند. در حال حاضر در جمع 4 تیم برتر لیگ نیستند، ولی می توانند پایان فصل باشند. مربی جدید است، ولی باشگاهشان حمایت فوق العاده ای از مربی می کند. هیچ مشکلی برای دیوید نمی بینم. او کار می کند. نتایج بهتر از راه می رسند و سال ها در این باشگاه باقی خواهد مند و نتایج خوبی هم خواهد گرفت."

همچنین مورینیو تمام شایعات پیرامون ادن هازارد و احتمال پیوستنش به پاریسنت ژرمن را رد کرد.

"نگران نیستم، چون اگر وقتی به چلسی آمد ارزشش حول و هوش 40 میلیون پوند بوده، در این دو سال دو-سه برابر نسبت به وقتی که او را گرفتیم بهتر شده، به نظرم قیمتش در بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده است."

"مهم تر از همه چیز، ادن بازیکنی است که چلسی تحت هیچ شرایطی حاضر به فروشش نمی باشد."

"با توجه به قیمت دیوانه کننده او و این که ما می گوییم غیر قابل فروش است، هیچ شانسی برای جدایی ادن وجود ندارد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

دنیل آلوز امیدوار است دیوید لوئیز بتواند به بارسلونا رفته و در کنار وی بازی کند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دنیل آلوز دفاع برزیلی تیم بارسلونا از انتقال دیوید لوئیز به این تیم اسپانیایی استقبال کرد و با مصاحبه ای در این خصوص بار دیگر شایعه انتقال لوئیز به بارسلونا را در رسانه های مختلف براه انداخت.
دنیل آلوز در مصاحبه ای با ال ماندو دپورتیوو گفت:" اگر لوئیز به بارسلونا بیاید من خوشحال خواهم بود، من همیشه برای دوستانم بهترین ها را می خواهم و اگر شانس انتقال به بارسلونا را داشته باشند به آنها توصیه می کنم به این تیم بیایند."
وی ادامه داد:" لوئیز تنها یک دوست نیست و کیفیت ریادی برای بازی دارد."
آلوز گفت:" مشکل این نیست که او دوست دارد به بارسلونا بیاید یا نه، بلکه مسئله این است که جدا کردن لوئیز از خوزه مورینیو کار آسانی نیست."
مدافع راست تیم بارسلونا گفت:" اجازه دادن به لوئیز برای انتقال به بارسلونا برای او گزینه ای نخواهد بود و کمی مارا قوی تر خواهد کرد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

ساموئل اتوئو در ها را برای انتقالی احساسی به چلسی گشود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اسطوره کامرونی قصد دارد که هر جور شده خود را از روسیه به لیگی دیگر منقل کند. او از سال 2011 برای باشگاه بحرانی انژی ماخاچ روسیه بازی کرده است.

اتوئو موفق شده که دو بار به همراه بارسلونا و یک بار دیگر به همراه مورینیو و اینتر لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را بالای سر ببرد.

چلسی که در فصول گذشته با پا به سن گذاشتن دروگبا و افت شدید فرناندو تورس مشکلات زیادی در خط حمله داشته است، در ژانویه گذشته دمبا با را به تیم اضافه کرد و هم اکنون نیز مورینیو روملو لوکاکو را به تیم اصلی آورده است. با این حال هنوز هم مشکلات زیادی در خط حمله چلسی حتی در بازی های دوستانه دیده شد و به همین دلیل آبی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن وین رونی هستند.

اگر چلسی نتواند رونی را بخرد، ساموئل اتوئو به عنوان نفر دوم لیست به احتمال فراوان آبی پوش می شود.

ساموئل اتوئو امروز در گفتگو با دیلی میل به این شایعات دامن زد: "تنها یک خوزه مورینیو وجود دارد. زیر نظر مربیان بزرگی بازی کرده ام، ولی هیچ شخصیتی مثل مورینیو وجود ندارد."

"او یکی از بهترین مربیان دنیاست و ما در اینتر میلان موفق بودیم. از یک شانس دیگر برای بازی کردن زیر نظر مورینیو استقبال می کنم، زیرا کار کردن با خوزه هرگز خسته کننده نیست."

"قطعا چلسی تیم بزرگیست. وقتی که تمام پیشنهادات را بر روی میز گذاشتیم، سپس با مدیر برنامه هایم صحبت می کنم و خواهیم دید که قدم بعدی من چگونه است."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

چلسی موفق شد با 4 گل منتخب مالزی را شکست دهد تا مورینیو به دومین پیروزی خود در دومین بازی دوستانه تور آسیایی برسد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی با ارائه بازی با کیفیت و زیبا موفق شد میزبان خود را شکست دهد. چلسی در سال 2011 و به همراه ویلاس بواس موفق شده بود با یک گل این تیم را شکست دهد، ولی با مورینیو توانست 4 گل بزند تا امید هواداران نسبت به تیم جوان چلسی بیشتر شود.

 

در نیمه اول این مسابقه، آبی های لندن خیلی زود نبض بازی را بدست گرفتند و به طور کامل توپ و میدان را در اختیار خود در آوردند. چیزی از بازی نگذشته بود که کوین د بروین با یک سانتر زمینی ترائوره - بازیکن تیم جوانان چلسی که مورینیو به او شانس بازی کردن در تیم اصلی داده بود- را صاحب توپ کرد و این بازیکن جوان به سان مهاجمی با تجربه عمل کرد و گل اول چلسی را با ضربه ای حرفه ای و نرم به ثمر رساند.

پس از این گل شاگردان جوان مورینیو دست از تلاش بر نداشتند. آن ها موفق شدند روی ضربه فوق العاده زیبا و قدرتمند کوین د بروین که درخششی خیره کننده ای داشت به گل دوم برسند. متاسفانه در صحنه گل زانوی هافبک بلژیکی آسیب دید و مورینیو مجبور شد که ستاره تیمش را با ستاره جوانی دیگر یعنی ایسلام فروز تعویض کند. مشخص نیست که مصدومیت د بروین از چه ناحیه ایست، با این حال این نگرانی وجود دارد که آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی باشد.

گل سوم چلسی هم در اواخر نیمه به تور نشست. ترائوره جوان که به نظر می رسد آینده بسیار درخشانی دارد، با پاس در عمق لوکاکو را با دروازه بان مالزی تک به تک کرد و او نیز با ضربه ای فنی و با خونسردی خاص توانست دومین گل خود در دو بازی اخیر برای چلسی را به ثمر برساند. فرار لوکاکو از تله آفساید در این صحنه دیدنی بود.

در این نیمه تمامی بازیکنان چلسی بازی بسیار خوب و هماهنگی جلوی این تیم از خود به نمایش گذاشتند.

در نیمه دوم ترکیب چلسی عوض شد و تنها فان خینکل و هازارد در تیم باقی ماندند که آن ها نیز در اواسط نیمه دوم تعویض شدند.

در این نیمه ابتدا شورله با ضربه ای محکم قصد باز کردن دروازه مالزی را داشت که دروزاه بان این تیم موفق به مهار این شوت شد. پس از آن چلسی حملاتی کرد، ولی به اندازه نیمه اول سازمان یافته نبودند.

در اواخر بازی بود که ویکتور موسز با یک ضربه سهمگین گل چهارم چلسی را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد یک ضربه آزاد برای مالزی گرفته شد که چک موفق به مهار ضربه اول شد، ولی توپ برگشتی توسط فادهیل شاه به تنها گل منتخب مالزی تبدیل شد.

در پایان بازی با همان نتیجه 4-1 به اتمام رسید تا آبی های لندن در دومین بازی خود در تور آسیا باز هم پیروز میدان باشند. سفر بعدی آبی ها به اندونزی خواهد بود

ترکیب چلسی در نیمه اول: شوارزر، ایوانویچ، تری، چالوبا، برتراند، فان خینکل، اسین، د بروین (31- فروز)، ترائوره، هازارد، لوکاکو

ترکیب چلسی در نیمه دوم: چک، والاس، کالاس، کیهیل، کول، رامیرس، فان خینکل (67- مک ایچران)، موسز، هازارد (97- پیازون)، شورله، با
گل: ترائوره، د بروین، لوکاکو، موسز

ترکیب منتخب مالزی: فاریزال، ماهالی (45- فادهلی)، مت رز (46- فادهلی)، اسرارودین (83- رئوبن)، زافوان (81- پوترا)، نورشهرول (67- سافی)، شکیر (67- نازمی)، گوروسامی (55- سفیق)، کونانلان (71- نزرین)، عمری (87- زوبیر)، شهرول (55- نورفرهان)
گل: فادهلی

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

اندره شورله عنوان کرد که همان فصل قبل می خواست به چلسی بیاید و بالاک به او هشدار داده که جز چلسی به باشگاه دیگری نرود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دو فصل پیش آندره ویلاس بواس به مسئولان چلسی گفت که آندره شورله را زیر نظر داشته باشند، فصل بعد نیز روبرتو دیمتئو برای خرید این بازیکن تلاش کرد، ولی در نهایت مورینیو توانست پس از مذاکره با رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن شورله را آبی پوش کند.

شورله در آستانه بازی دوستانه چلسی با منتخب مالزی گفت: "من همیشه امیدوار بودم که این انتقال رخ دهد. سال پیش می خواستم به چلسی بیایم ولی نشد. آغاز فصل گذشته واقعا برای من سخت و ناگوار بود. من خیلی خیلی چلسی را می خواستم."

"این یک فرصت از دست رفته بود، ولی به خودم گفتم که باید بهترین بازی ها را انجام دهم و امیدوار بودم که این فرصت بار دیگر برایم پیش بیاید.
مطمئن بودم که این انتقال رخ می دهد. وقتی مشخص شد مورینیو به چلسی می آید، اولین چیزی که شنیدم این بود که مرا می خواهد."

شورله ادامه داد: "میشائیل بالاک به من همیشه می گفت که چلسی باشگاهی بزرگ به همراه کارکنانی فوق العاده است که مثل یک خانواده بزرگ هستند. او به من گفت که اگز مجبور شدم از لورکوزن بروم، باید به چلسی بیایم. همه می دانند که مورینیو برای بازیکنانش عالی است. این چیز هایی بود که میشائیل به من گفت. او مرا متقاعد کرد که مورینیو می تواند از من بازیکن بهتری بسازد."

شورله اضافه کرد: "فشار زیادی به خاطر این که آن ها پول زیادی برای من پرداخت کرده اند رویم وجود ندارد. این بیشتر یک افتخار است. این باعث افتخار من است که باشگاه تا این حد مرا می خواهد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

رافا بنیتز معتقد است که پس از برد قاطعانه مقابل استوک سیتی، تیمش در حال پیشرفت می باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی در نیمه اول بازی خود مقابل استوک، با گل به خودی جاناتان والترز نیمه اول را پیروز به رختکن رفت. سپس بار دیگر والترز برای چلسی گل زنی کرد تا آبی ها 2-0 در ورزشگاه بریتانیا جلو بیفتند. پس از آن فرانک لمپارد از روی نقطه پنالتی دروازه بگوویچ را بار دیگر باز کرد و در نهایت ادن هازارد با شوتی دیدنی و غیر قابل مهار گل چهارم چلسی را به ثمر رساند تا آبی ها به بردی ارزشمند دست یابند.
 

این اولین شکست خانگی استوک سیتی در این فصل بود. بنیتز پس از اتمام بازی گفت :"من واقعا از نیمه اول راضی بودم. به سختی مقابل استوک سیتی که به ما فشار می آورد کار کردیم، با این حال در خط دفاعمان قدرتمند باقی ماندیم و گل نخوردیم. بدیهیست که نیمه دوم بسیار بهتر بود. گلی که زدیم باعث شد که استوک بازتر بازی کند."
 

رافا ادامه داد :"در نیمه دوم فضای بیشتری داشتیم و درک بین بازیکنان قوی تر شده بود. همه چیز به خوبی برایمان پیش رفت."
 

شکست چهارشنبه شب چلسی مقابل سواسنی در جام اتحادیه کار چلسی را برای صعود به فینال این رقابت ها سخت کرد، با این حال رافا بنیتز به آینده امیدوار است و از فضای حاکم بر باشگاه تعریف کرد.
 

سرمربی اسپانیایی چلسی گفت :"ما واقعا کارکنان خوبی در باشگاه چلسی داریم که به سختی تلاش می کنند. بازیکنان خوش حالند و اتمسفر باشگاه نیز خوب است. واضح است که شما نمی توانید نتایج را کنترل کنید، اما در این مقطع جو حاکم بر باشگاه فوق العاده است."
 

رافا در پایان صحبت هایش گفت :"امیدواریم که دو یا سه بازی دیگر را نیز ببریم تا مردم متوجه شوند که به خوبی در حال پیشرفت هستیم. اگر شما به آمار نگاه کنید در می یابید که بیشتر از گذشته گل زده ایم و گل های کمتری نیز دریافت کرده ایم. همه چیز به خوبی پیش می رود."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد ارزش های داوید لوئیز در چلسی را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، لوئیز با ورودش به چلسی در سال 2011، قدرت حمل توپ و بازی سازی در خط دفاع را به چلسی آورده است.

البته این حرکات لوئیز همیشه به سود چلسی نبوده، اما در تعهد داوید لوئیز به پیراهن چلسی و شور شوقش هنگام بازی کردن هیچ شکی وجود ندارد.
 

ممکن است که هم اکنون بهترین پست برای داوید لوئیز پیدا شده باشد. بنیتز در دیدار مقابل مونتری و استون ویلا از مدافع برزیلی خود به عنوان هافبک تدافعی استفاده کرد که باعث شد داوید لوئیز بتواند بسیاری از ویژگی های تدافعی و همچنین غریزه تهاجمی خود را به خوبی نشان دهد.
 

فرانک لمپارد در گفتگو با سایت باشگاه چلسی زبان به تمجید از لوئیز گشود، اسطوره آبی های لندن گفت : " او قابلیت بازی در هر دو پست را دارد و او مدافع وسط فوق العاده ای نیز می باشد. دیگران می گویند که هافبک مرکزی نیز می تواند پست او باشد، من فکر می کنم که حق با آن هاست. "
 

فرانکی ادامه داد : " در این پست شما باید منظم و در موقعیت های مناسب بازی کنید، در دیدار مقابل استون ویلا لوئیز نشان داد که بازیش منظم است و قابلیت بازی در این پست را دارد. "
 

لمپارد همچنین ادعا کرد که هیچ کس در استمفوردبریج از گل شدن ضربه آزاد داوید لوئیز که از فاصله 25 متری و به زیابیی به تور نشست، تعجب نکرده است.
 

لمپارد اضافه کرد : " شما نمی توانید ساعت هایی که بر روی این کار تمرین می شود را ببینید. داوید مقابل استون ویلا ضربه آزاد را گل کرد و هم اکنون شما در حال دیدن پاداش آن هستید. هنگامی که در چنین منطقه ای ضربه آزادی بدست می آید، همه تصور می کنند که داوید توپ را به چارچوب می زند. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مدافع باشگاه فوتبال چلسی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال صربستان معرفی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، برانیسلاو ایوانویچ 28 ساله دیشب در مراسمی که در صربستان برگزار شد، به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور معرفی شد و توپ طلای فدراسیون فوتبال صربستان را از آن خود کرد.
 

کاپیتان 28 ساله تیم ملی فوتبال صربستان پس از دریافت این جایزه گفت : " این جایزه ارزش فراوانی برای من دارد. هنگامی که شما به عنوان بهترین در کشور خود معرفی می شوید، پاداشی برای هر آنچه که بدست آورده اید می باشد. من خوش حالم، ولی می خواهم از خوانواده و تمام هم تیمی هایم در چلسی و تیم ملی تشکر کنم. آن ها به من کمک کردند که در این جایگاه قرار بگیرم. "
 

مدافع موفق باشگاه فوتبال چلسی ادامه داد : " هم اکنون من متعهد به حفظ استاندارد ها و حتی بهبود آن ها هستم. "
 

این جایزه سال 2012 را برای ایوانویچ به بهترین شکل ممکن رقم زد. ایوا در این سال موفق به کسب لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با چلسی شد و پس از آن نیز بهترین بازیکن سال کشورش لقب گرفت تا کریسمس شیرینی را تجربه کند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد یکی از رکوردهای چلسی را در پانصدیم بازی خود در لیگ برتر انگلستان با گل زیبایش مقابل استون ویلا شکاند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، گل زیبای فرانک لمپارد در دیدار مقابل استون ویلا باعث شد که وی با پشت سر گذاشتن بابی تامبلینگ، بهترین گلزن تاریخ چلسی در لیگ انگلستان شود و نامش در کتاب های تاریخ باشگاه ثبت گردد.
 

پس از بازی مقابل استون ویلا و رکورد شکنی، لمپارد با شوخی گفت : " این بدین معناست که من پیر شده ام. ( می خندد) نه، این چیز های زیادی را نشان می دهد. من خوش شانسم که برای باشگاهی بزرگ و در کنار مربیان و بازیکنانی فوق العاده بازی کرده ام. "
 

لمپارد ادامه داد : " به این رکورد گل زنی افتخار می کنم که با شکست دادن مردی بزرگ مانند بابی تامبلینگ که یک اسطوره و فردی دوست داشتنی می باشد، بدست آمد. این کار ساده ای نبود، ولی هواداران از دقیقه اول بازی از من حمایت کردند، از آن ها قدردانی کرده و تلاش می کنم که برای آن ها عالی بازی کنم. "
 

لمپارد درباره پیروزی بی رحمانه چلسی مقابل استون ویلان گفت : " ما از دقیقه اول اشتهای فراوانی برای پیروزی در بازی داشتیم. سعی کردیم که سریع بازی کنیم و گل زود هنگام نیز به ما کمک کرد. "
 

لمپارد که قراردادش با باشگاه چلسی در پایان این فصل از رقابت ها به اتمام می رسد، افزود : " من هنوز با چلسی قرارداد دارم و می خواهم که بازی به بازی پیش بروم. من عاشق بازی کردن در اینجا هستم، از آمادگی خودم خوش حالم و تلاش می کنم که از فوتبالم لذت ببرم. "
 

فرانکی در پایان گفت : " باور دارم که هنوز می توانم بازی کنم و زمان زیادی برای من باقی مانده است. من اینجا هستم تا بازی کنم و به دیگران نشان دهم که چه کارهایی از دستم بر می آید. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 108232
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12