بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

پائولو فرییرا معتقد است با بازی کردن بیشتر در تیم می تواند شرایط بدنی اش را حد مطلوب برساند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پائولو فرییرا که پس از مدتها توانست نظر مساعد کادرفنی را جلب کند و به طور ثابت برای چلسی بازی کند در مصاحبه ای پس از پیروزی برابر بنفیکا گفت :" ما واقعا خوشحالیم چرا که نتیجه خوبی را در برابر تیم یک تیم خوب گرفته ایم . من هم خوشحالم چرا که برای مدت طولانی ای بازی نکرده بودم و اکنون 80 دقیقه در زمین بودم و به تیم کمک کردم."

مدافع 33 ساله چلسی اضافه کرد :" هر روز من کار خودم را انجام می دهم و تلاش می کنم به بهترین شرایط برسم تا شاید مربی من را انتخاب کند . در این بازی نیز او مرا انتخاب کرد و من تلاش کردم بهترین بازی ام را انجام دهم . روز دیگر می توانم بهتر باشم چرا که شرایط فیزیکی بهتری خواهم داشت و می دانم نمی توانم دیوانه وار بدم ، پس نیاز دارم که بیشتر و با فکر بیشتر بازی کنم . در 80 دقیقه من فکر می کنم با توجه به اینکه بازی نکرده بودم ، نمایش خوبی داشتم."

فرییرا که دیشب بهمراه چلسی در پرتغال ، کشور مادری اش بازی کرده بود گفت :" همیشه برایم بازی کردن در کشورم خوب است و ما در یک ورزشگاه زیبا بازی کردیم. اما ما فکر می کردیم می توانیم گلزنی کنیم چرا که بازیکنان فوق العاده ای داریم که می توانند نتیجه بازی را رقم بزنند."

وی اضافه کرد :" گلی که زدیم یک ضد حمله فوق العاده بود و رامیرس به خوبی از فضای موجود استفاده کرد . تورس نیز توپ خوبی را به کالو رساند . گل خوبی بود و برای او ( کالو ) نیز خوب بود .او لیاقتش را داشت. ما باید دفاع هم می کردیم چرا که بنفیکا تیم خوبی است و سخت کار می کند . "

فرییرا در انتها گفت :" همه برای تیم بازی کردند اما هنوز تمام نشده است . ما می دانیم که بنفیکا می تواند خارج از خانه گلزنی کند و نیاز داریم که با دقت بازی کنیم . اما بازی کردن در هانه با هواداران و در ورزشگاه خودمان می تواند سکویی باشد برای رفتن به مرحله بعدی."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

سلامون کالو بر این باور است که فرناندو تورس پاس فوق العاده ای به او داده است و با او به شناخت کافی رسیده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، سلامون کالو مهاجم جوان و گلزنی بازی دیشب چلسی برابر بنفیکا که از سوی آندره ویلاس بواس فرصت چندانی نصیبش نشده بود در مصاحبه ای پس از گلزنی برابر تیم پرتغالی گفت :" رامی ( رامیرس ) اول روی گل نقش داشت ، توپ رابه فرناندو ( تورس ) رساند ، من احساس کردم تنها کاری که فرناندو می کند این است که توپ را سانتر کند بین مدافعان و دروازه بان ، پس رفتن آنجا و او توپ فوق العاده ای را به من رساند . این گل کار تیم بود و کل تیم بازی خوبی انجام داد."

وی ادامه داد :" این دومین گلی بود که تورس به من داده است . در برابر لستر سیتی نیز او یک پاس گل به من داد و درک خوبی بین ما وجود دارد . برای من او مهاجمی است که همیشه بوده است و ما تنها تلاش می کنیم تا به بهترین شرایط برسیم. زمانی که ما به عنوان تیم بازی می کنیم شکست دادن ما خیلی سخت است ."

کالو اضافه کرد :" اکنون سخت ترین دشمن ما خودمان هستیم ، فکرکنیم که چه کاری کرده ایم ، سخت ترین کار بود . هفته آینده بازی سختی خواهیم داشت و ما باید خود را آماده کنیم و سعی کنیم که زود گل بزنیم و از پیروزی خانگی خود دفاع کنیم."

وی همچنین در خصوص بنفیکا گفت :" بنفیکا تیم خوبی است و این را برابر منچستر یونایتد نشان داده است ، پس ما باید به آنها احترام بگذاریم و همچون بازی رفت با آنهابازی کنیم."

کالو که جواب اعتماد دیمتئو را به خوبی داده است گفت :" برایم مفتخر است که می توانم برای تیم گل بزنم ، امیدوارم بتوانم از شانسهایی که دارم استفاده کنم . او ( دیمتئو ) به همه فرصت خود نمایی در تیم را می دهد و 100 درصد به آنها اطمینان دارد و این نشان می دهد که چطور تیم در کنار هم کار می کند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا
به نظر می رسد فابیو کاپلو از نشستن روی نیمکت چلسی استقبال کرده و از این اتفاق استقبال خواهد کرد.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی انگلستان که رابطه خوبی با جان تری، کاپیتان چلسی دارد بدش نمی آید که پس از تیم ملی انگلستان تجربه حضور در باشگاه هایی از لیگ برتر را نیز بر عهده گیرد.

یکی از نزدیکان کاپلو در مصاحبه ای با سان گفت :" فابیو می تواند از حضور در یک باشگاه انگلیسی خوشحال می شود. این بدین معنی است که باشگاه باید از او در کنار هزینه بازیکنانی که او نیاز دارد استفاده کند."

وی ادامه داد :" چه اتفاقی افتاده است که مانع حضور او در انگلستان شود ؟ چرا باید اینطور باشد ؟ آمار او در انگلستان خوب بوده است. او دوست دارد دو سال دیگر مربیگری کند و سال سوم یک مربی جوان قبل از بازنشستگی اش معرفی کند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 108378
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12