بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

هافبک 24 ساله چلسی اولین بازیکن چلسی بود که تاسف خود را از اخراج دیمتئو عنوان کرد و او را اسطوره نامید، با این حال وی با خوشحالی به جانشین وی یعنی رافا بنیتز خوش آمد گویی کرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از باخت 3-0 چلسی مقابل یووه و قرار گرفتن در آستانه خذف از لیگ قهرمانان، رومن آبراموویچ تصمیم گرفت که فورا دیمتئو را اخراج کرده و بنیتز با تجربه را جانشین وی کند.
 

هموطن بنیتز، خوان ماتا عنوان کرد : " رافا بنیتز سرمربی بزرگیست. او تجربه فراوانی دارد و جام های بسیاری را با لیورپول بالای سر برده و آن ها را به سطح بالایی رسانده است. او همچنین لیگ برتر را می شناسد. "
 

ماتا ادامه داد : " اخراج دیمتئو بدین معنیست که همه چیز به خوبی پیش نرفته است، اما ما تنها نمی توانیم باخت به یووه را سرزنش کنیم. ما نباید فقط بر روی اتفاقات اخیر تمرکز کنیم."
 

ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی افزود : " باخت به یوونتوس واقعا یک ضربه سخت به ما بود و شبی تلخ برای همه بازیکنان رقم زد. ما فکر می کردیم که حداقل می توانیم یک تساوی بدست بیاوریم یا بازی را ببریم. "
 

فرناندو تورس یکی از بهترین سال های فوتبال خود را زیر نظر رافا کار کرده است. شاید بازگشت رافا به لیگ برتر و همکاری دوباره با تورس، بتواند مهاجم اسپانیایی را به طلایی ترین روزهای فوتبالش باز گرداند.
 

بنیتز قبلا در مورد فرناندو تورس گفته بود : " او هنوز هم به سختی تلاش می کند و من فکر می کنم که پیشرفت خواهد کرد. آیا او می تواند به سطح گذشته اش باز گردد؟ من مطمئن نیستم، ولی او می تواند پیشرفت کند، به خصوص اگر اعتماد به نفس خود را افزایش دهد، می تواند به سطح بالایی که قبلا داشت، باز گردد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو عنوان کرد که با وجود اخراج از چلسی، با سری بالا این باشگاه را ترک می کند.

یه گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، حکومت دیمتئو تنها 262 روز در چلسی دوام آورد. اما در همین زمان کوتاه، آبی ها لیگ قهرمانان و جام حذفی را کسب کردند.
 

دیمتئو ساعاتی پس از شکست سنگین چلسی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان از کار برکنار شد. ساعاتی پیش نیز رافا بنیتز به عنوان سرمربی موقت باشگاه تا پایان این فصل معرفی شد.
 

دیمتئو پس از اخراج از چلسی گفت : "این یک افتخار برای من بود که به عنوان سرمربی تیمی که عاشق بازی کردن برای آن بودم و قلبم به آن نزدیک بود، منصوب شوم. من به موفقیت ها و جام هایی که قادر به پیروزی در آن ها بودیم و برای باشگاه به ارمغان آوردیم، افتخار می کنم."
 

سرمربی سابق و محبوب باشگاه چلسی ادامه داد : " قهرمانی چلسی در مونیخ، بهترین دستاورد باشگاه در تاریخ و همچنین بی هیچ شک و تردیدی برجسته ترین اتفاق زندگی حرفه ای من می باشد. "
 

سرمربی که هرگز از یاد هواداران چلسی فراموش نخواهد شد، در پایان گفت : " من یک شور و شوق عمیق برای باشگاه چلسی داشتم و می خواهم که تشکرات صمیمانه خود را از تمام کارکنان، بازیکنان و صد البته هواداران چلسی به خاطر حمایت فوق العاده شان در زمان سختی که مربی چلسی شدم، اعلام کنم. برای همه آن ها تمام موفقیت ها در ادامه فصل و پس از آن را آرزو می کنم. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو امروز رسما از چلسی اخراج شد تا تعجب همگان را بر انگیزد. دیمتئو در فصل گذشته توانست برای آبی ها لیگ قهرمانان و جام حذفی را برنده شود، اما نتایج اخیر چلسی باعث شد که در میان بهت همگان او از کار برکنار شود که واکنش اهالی فوتبال را دربر داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، پس از اخراج دیمتئو از چلسی، بسیاری از اهالی فوتبال اروپا از این تصمیم احساس شگفتی کردند. با این تصمیم سوالاتی پیش می آید. آیا بیلیونر روسی تصمیم درستی گرفته است؟ مربی بعدی چه کسی خواهد بود؟ او هم به سرنوشت دیمتئو دچار می شود؟
 

بازیکنان و کارشانسان فوتبال در حساب های توئیتر خود جملاتی نوشته اند که خواندن آن ها می تواند جالب باشد.
 

لوئیز ساها : " باور نمی کنم که دیمتئو پس از رکورد خوبی که داشته، اخراج شده است. "
 

سرمربی سابق چلسی، رود گولیت : " اوه خدای من! روبی دیمتئو اخراج شده است. این به من لطمه زد. "
 

گری لینکر، اسطوره فوتبال انگلستان : " در بهار روی کار آمد، جام حذفی را برد، لیگ قهرمانان رو پیروز شد، در رتبه سوم لیگ برتر حضور داشت. بعدی؟ "
 

هالفورد : " فکر می کنم که این تصمیم ضعیفی از باشگاه چلسی بود که دیمتئو را اخراج کرد، کسی که آن ها را به لیگ قهرمانان رساند و شروعی فوق العاده ای در این فصل داشت. "
 

واکر، مدافع تاتنهام : " با عجله داشتم به سمت فرودگاه می رفتم که دیدم دیمتئو اخراج شده است. فوتبال یک بازی دیوانه وار و عجیب است. "
 

آسمیر بگویچ، دروازه بان استوک سیتی : " چلسی دیمتئو را اخراج کرد، کمی خشونت بار نبود؟؟ جالب است که ببینیم چه کسی روی کار می آید. "
 

مهاجم نوریچ سیتی، الیوت بنت : " وای! نمی توانم باور کنم که دیمتئو از چلسی اخراج شده است. به نظر می رسد که پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، تصمیم بسیار سخت و خشونت آمیزی می باشد. " 

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

باشگاه فوتبال چلسی تایید کرد که رافائل بنیتز به عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان این فصل هدایت آبی ها را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مالک و هیئت مدیره باشگاه باور دارند که بنیتز به خاطر تجربه بالا و سال ها حضور در سطح اول فوتبال اروپا، می تواند بلافاصله اهداف باشگاه را به ثمر رسانده و به پیشرفت باشگاه در این مقطع کمک کند.
 

سرمربی 52 ساله چلسی، فردا با بازیکنان خود در کمپ تمرینی کوبهام دیدار می کند.
 

بنیتز تا به حال 2 بار به عنوان برترین سرمربی یوفا شناخته شده است و کارنامه درخشانی دارد. رافا کار خود را از میهنش یعنی اسپانیا آغاز کرده و مهم ترین بخش کارش مربوط به دوران حضور در والنسیا می باشد که در آن جا توانست دو بار قهرمان لیگ اسپانیا و یک بار برنده کاپ یوفا شود تا نامی برای خود دست و پا کند. سپس به مدت 6 سال در لیورپول به سر برد و در این مدت توانست یک جام اتحادیه و یک کاپ چمپیونز لیگ را برایشان به ارمغان بیآورد.
 

بنیتز کار خود در چلسی را از بازی سخت و دشوار مقابل منچستر سیتی در روز یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد کرد. وی هم اکنون سرمربی چلسیست و هواداران نیز باید از او حمایت کنند تا رافا بتواند اهداف چلسی را به ثمر برساند و در این فصل سخت و فشرده کار بزرگی را برای آن ها و چلسی انجام دهد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مدیربرنامه های والاس، جوان باشگاه فلومیننزه ادعا کرد که انتقال این بازیکن به چلسی تقریبا قطعی است و پس از پیوستن به این تیم به طور قرضی منتقل نخواهد شد و در استمفوردبریج توپ خواهد زد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها مدت زیادیست که برای خرید والاس 18 ساله تلاش می کند و هم اکنون با توجه به گفته های آقای فردریکو مورائس این انتقال تقریبا قطعی شده است.
 

طبق گزارشات منتشر شده، باشگاه چلسی 40 درصد مالکیت والاس را در سال 2010 و پس از این که دکو به صورت بازیکن آزاد از چلسی راهی فلومیننزه شد، در اختیار دارد و هم اکنون تنها باید مبلغ 4.4 میلیون پوند را برای خرید این بازیکن آینده دار پرداخت کند.
 

شایعه شده بود که چلسی می خواهد پس از خرید کال والاس، این بازیکن را بار دیگر به صورت قرضی به فلومیننزه پس بدهد. برخی از منابع نیز ادعا می کردند که چلسی این بازیکن را به باشگاه آس رم قرض خواهد داد.
 

اما مدیر برنامه های این جوان برزیلی مصمم است که اگر انتقال او به چلسی نهایی شود، از همان ابتدا در چلسی بازی خواهد کرد و به تیم دیگری به صورت قرضی ملحق نمی شود.
 

آقای مورائس گفت : " آن ها مذاکرات پیشرفته ای با چلسی داشته اند و معامله تقریبا قطعی است. اگر والاس به چلسی بپیوندد، در آن جا بازی خواهد کرد. من تماس هایی با رم و چند باشگاه ایتالیایی دیگر نیز داشته ام، اما این مسئله مربوط به خیلی وقت پیش می باشد."
 

مدیربرنامه های والاس تاکید کرد : " من احتمال هرگونه انتقال قرضی را رد می کنم. اگر والاس به چلسی بپیوندد، برای آبی ها بازی خواهد کرد. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرناندو تورس در مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه چلسی عنوان کرد که از لقب "النینیو" متنفر بود و همیشه این را توهین آمیز می دانست که هواداران و هم تیمی هایش خود را برای یاد گرفتن اسم او به زحمت نمی انداختند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم آبی ها که یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر در چند سال اخیر بوده است، خاطر نشان کرد که هنگام پیوستن از اتلتیکو مادرید به لیورپپول و اوایل حضورش در اتلتیکو، هیچکس علاقه ای برای صحبت کردن با وی نداشته است، زیرا بازیکنان دیگر او را یک تهدید برای خود می دیدند.
 

تورس به وبسایت باشگاه چلسی گفت : " این که به جای جدیدی بیایی و بخواهی جایگاه خود را پیدا کنی اصلا آسان نست. ممکن است شما احساس کنید که کسی شما را دوست ندارد و یا ممکن است که شما نیاز به پیدا کردن دوست های جدیدی داشته باشید، که این کارها آسان نیست و من این چیزها را دوست ندارم. این کارها اصلا آسان نیست، پس شما باید از بازیکنان تنها حمایت کنید. "
 

وی ادامه داد : " این چیزیست که من از 16 و هنگامی که به رختکن اتلتیکو آمدم آموختم. هیچکس نمی خواست که با من صحبت کند، زیرا جایگاه آن ها به خطر افتاده بود. آن ها مرا "النینیو" نامیدند، زیرا هیچکس نام مرا نمی دانست. من این اسم را دوست نداشتم و این اتفاق نباید می افتاد. اما رختکن تیم ها با توجه به این که بازیکنان از مناطق مختلف جهان در آن جمع شده اند و نقش های متفاوتی نیز بر گردن دارند، مکان بسیار پیچیده ای می باشد."
 

آقای گل یورو 2012 افزود : " در 19 سالگی کاپیتان اتلتیکو مادرید شدم و در کنار دمتریو آلبرتینی که 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده بود و سرجی بارخوان که همه چیز را در کارنامه اش داشت، بازی می کردم. آن ها به ترتیب 32 و 33 سال داشتند. من برای کاپیتانی بچه بودم، بنابرین کاپیتان واقعی نبودم، تنها یک بچه بودم که از بقیه چیزهایی یاد گرفته بود. من بازوبند را می بستم، ولی آن ها رهبر بودند و چیزاهای فراوانی یاد گرفتم. "

تورس در مورد روز های اول پیوستنش به لیورپول گفت : " یادم می آید هنگامی که به لیورپول آمدم پپه رینا کمک فراوانی به من کرد و کار را برایم ساده نمود. هنگامی که کاپیتان اتلتیکو بودم تلاش می کردم که به همه کمک کنم. این ها اصول اولیه فوتبال هستند، شما باید یک اتمسفر مثبت ایجاد کنید و گروهی دوستانه تشکیل دهید. این ساده نیست و همیشه اتفاق نمی افتد، اما شما باید تلاش کنید. "
 

اسپانیایی های چلسی هرساله در حال افزایش هستند. ابتدا تورس، بعد ماتا و رومئو و در آخر نیز سزار آزپیلیکوئتا که به چلسی پیوستند. اما تورس تاکید کرد که مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.
 

تورس گفت : " نه، من رفتار پدرانه ای ندارم (می خندد). شما همه چیز را از قبل آموخته اید که می توانید از آن ها در جهت مثبت برای تیم استفاده کنید و این کاریست که من در اینجا انجام می دهم، اما دوست ندارم که رهبر باشم. شاید بتوانم مثال یا الگویی برای کسانی که مرا دنبال می کنند باشم."
 

تورس درباره دوستان اسپانیایی خود در چلسی توضیح داد : " همه ما هنوز جوان و دوستیم. من از جام کنفدراسیون های 2009 با خوان (ماتا) در تیم ملی بازی می کنم و از آن زمان به بعد ما با هم دوست شده ایم. هنگامی که او به اینجا آمد من بسیار خوش حال شدم و ما به اریول (رومئو) و آزپی ( سزار آزپیلیکوئتا) کمک کردیم که مشکلاتشان را حل و فصل کنند. اینجا رهبری وجود ندارد که بخواهد برای دیگران صحبت و چیزی را برایشان دیکته کند. کمک به دیگران کاریست که همه باید انجام دهند. لازم نیست که خوان از این بابت از من تشکر کند. "

تورس درباره رابطه اش با یکی از صمیمی ترین دوستانش، یعنی خوان ماتا گفت : "من و خوان ماتا گاهی اوقات برای خوردن شام بیرون می رویم یا با یکدیگر در خانه هایمان ملاقات می کنیم و سریالی را که دنبال می کنیم با هم می بینیم."
 

ناندو در بخش جالب صحبت هایش عنوان کرد : " فوتبال ورزشی تیمی است، نه فردی. ما به عنوان یک تیم برنده می شویم و اگر ما به عنوان بخشی از تیم باشیم، هر فرد بهتر خواهد بود. اگر بتوانیم جامی را برنده شویم، شانس برنده شدن عناوین و جوایز فردی را نیز خواهیم داشت. زیرا این این جوایز با اهدافی تیمی می آیند."
 

تورس با اظهاراتش به بازیکنانی که در فهرست برترین های جهان برای دریافت توپ طلا حضور دارند، در حالی که جام خاصی را برنده نشده اند، کنایه زد : " اگر ما لیگ قهرمانان را برنده شویم، همه بهتر می شوند و بیشتر به رسمیت شناخته خواهند شد. اما اگر یک جایزه فردی را برنده شوید و با تیم خود هیچ چیز بدست نیاورید، پوچ و بی معنی است. شما باید با و برای تیم برنده شوید."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مهاجم ویتس آرنهام، ویلفرد بونی عنوان کرد که پیوستن به چلسی یک افتخار است و احتمال پیوستنش به این تیم در ژانویه را رد نکرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم ساحل عاجی ویتس هم اکنون با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هلند قرار دارد و به نظر می رسد که همین کافی باشد تا علاقه چلسی را به سوی خود جذب کند.
 

بنا به گزارشات فراوان، چلسی در زمستان پیش رو قصد تقویت خط حمله خود را دارد. آبی های لندن تنها دنیل استوریج و فرناندو تورس را در لیست مهاجمان بزرگسال خود دارند.
 

بونی تا سال 2015 با ویتسه قرارداد دارد، اما ممکن است که در ژانویه به غرب لندن مهاجرت کند و آبی پوش شود.
 

ویلفرد بونی گفت : " در حال حاضر این مهم ترین موضوع برای من نیست. اگر آن ها درباره من نوشته باشند، این بسیار فوق العاده است. اما اگر آن ها به طور جدی مرابخواهند، این یک افتخار بزرگ است. در صورت پیوستن به چنین باشگاهی من خوش حال می شوم. "
 

بونی ادامه داد : " من عاشق فوتبال انگلستان هستم و از بازی کردن در آن نمی ترسم. چلسی باشگاه تاپ و سطح بالایی است. "
 

هنگامی که در مورد پیوستن به دیمتئو در ژانویه از بونی پرسیده شد، او اضافه کرد : " اگر چلسی به خرید من در ژانویه علاقه مند باشد و با باشگاه نیز به توافق برسد، چرا که نه! "
 

هموطن دیدیه دروگبا ادامه داد : " ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر من می خواهم به بهترین شکل ممکن که می توانم برای ویتس بازی کنم. می دانم که چلسی و ویتس رابطه خوبی با هم دارند و برخی از جوانان چلسی از جمله توماس کالاس به طور قضی در اینجا به سر می برند. من بار ها بر سر چلسی با توماس صحبت کرده ام. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

باشگاه چلسی در اوایل این هفته میزبان مهمانی بسیار ویژه بود. اسکار پیسانو، کودک هشت ساله و طرفدار چلسی به همراه خانواده اش از کمپ تمرینی کوبهام بازدید کردند.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اسکار هشت ساله که از سرطان خون رنج می برد و نیاز به تعویض و انتقال هفتگی خون دارد، وقت خود را در کنار جان تری و چند تن دیگر از اعضای تیم، از جمله روبی دیمتئو و بازیکن هم اسمش، اسکار گذراند.
 

مت، پدر اسکار که خود نیز طرفدار چلسی می باشد، توضیح داد که این روز چقدر برای خانواده اش لذت بخش بوده است.
 

پدر اسکار گفت : " من فقط دوست دارم که از همه اعضای باشگاه که اشخاصی فوق العاده بودند تشکر کنم. آن ها بهترین روز اسکار را رقم زدند. "
 

وی ادامه داد : " او در فوتبال و چلسی غرق شده است و دیدار با قهرمانانش برای او فوق العاده بود. ما همه طرفداران چلسی هستیم و این برای همه ما ارزشمند بود. این یک موقعیت شگفت انگیز برای این کار بود. "


مت توضیح داد : " باشگاه ما را برای بازی یک شنبه دعوت کرد. زمان این دعوت واقعا برای ما دشوار بود، اما این به اسکار کمک می کرد و روزی شگفت انگیز برایش رقم می زد. اسکار پسر بزرگیست. ما به داشتن او افتخار می کنیم و او با شجاعت با مشکلاتی که دارد مقابله می کند. "
 

پدر اسکار در ادامه گفت  " همه افراد اینجا بسیار حمایت کردند. اسکار زمان زیادی را در بیمارستان سپری کرده است و هر هفته به انتقال و تعویض خون نیاز دارد تا به زندگی ادامه دهد. "
 


اسکار تمرینات را تماشا و با بازیکنان دیدار کرد و همچنین هدیه ای از کاپیتان جان تری دریافت نمود. سپس به ورزشگاه استمفوردبریج رفت و بازی چلسی-لیورپول را که در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید، از نزدیک تماشا کرد.
 

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

در حالی که چلسی برای ماندن در مکان دوم باید لیورپول را شکست می داد ، با این تیم به تساوی 1 بر 1 رسید.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در هفته ای که منچستر یونایتد و سیتی حریفان خود را شکست داده بودند ، چلسی نتوانست با پیروزی برابر لیورپول از زمین خارج شود و در جدول به مکان سوم رسید.
چلسی در حالی برابر لیورپول صف آرایی کرد که کاپیتان جان تری بعد از گذشت نزدیک به 5 بازی در ترکیب آبی ها قرار گرفته بود که در نهایت توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه 39 بازی ، پس از برخورد شدید با لوئیز سوارز از زمین بازی خارج و به بیمارستان منتقل داده شد.

 

ترکیب چلسی : چک ، ایوانوویچ ، تری ( 39 – کیهیل ) ، آزپلیکوئتا ، برتراند ، رامیرس ، ماتا ، اسکار (77-موسز) ، میکل ، هازارد ، تورس(82- استوریج)
بازیکنان استفاده نشده : ترنبال ، فرییرا ، رومئو ، مارین
کارت زرد : میکل
گل : تری (20)

 

ترکیب لیورپول : جونز ، جانسون ، خوزه انریکه ، آگر ، کراگر ، ویسدوم ، شاهین (59- سووسو ) ، جرارد ، آلن ، استرلینگ ، سوارز
بازیکنان استفاده نشده : گالکسی ، کوواتز ، کول ، هندرسون ، داونین ، اسایدی
کارت زرد : آلن ، جانسون ، جرارد
گل : سوارز (73)

 

داور: هاوارد وب
تماشاگران:41627 نفر

آمار بازی:
شوت : چلسی 12 – 9 لیورپول
شوت در چارچوب : چلسی 3 – 5 لیورپول
کرنر : چلسی 4 – 7 لیورپول
خطا : چلسی 12 – 13 لیورپول
درصد مالکیت توپ : چلسی - لیوروپول

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به گفته دیلی میرور ، فرانک لمپارد آماده انتقال زمستانه اش از استمفوردبریج به چین می باشد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، هافبک محبوب و 34 ساله چلسی که این روزها بدلیل مصدومیت بازیهای چلسی را از روی سکوها نگاه می کند راهی را خواهد رفت که دیدیر دروگبا در تابستان رفت و به سوی خاور دور ، چمدان هایش را بست و چلسی را ترک کرد.


با توجه به اخبار منتشر شده توسط دیلی میرور ، فرانک لمپارد با باشگاه گوانجو رنه به توافقات نهایی رسیده است و این بازیکن در ژانویه چلسی را ترک خواهد کرد.


چینی ها که خاطره خوبی از بازیکنان چلسی دارند و بعد از آنلکا ، دیدیر دروگبا توانست در 11 بازی برای شانگهای 8 گل به ثمر برساند ، آنها را بر این داشته که بار دیگر بدنبال بازیکنی از استمفوردبریج باشند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 108432
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12