بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

بعد از برگزاری 5 جلسه دادگاه، جان تری، کاپیتان چلسی، از اتهام توهین نژادپرستانه به آنتون فردیناند، مدافع کوئینزپارک رنجرز تبرئه شد.

کاپیتان چلسی متهم بود که اکتبر گذشته در دیدار مقابل کیو پی آر، به آنتون فردیناند توهین نژادپرستانه کرده است؛ اتهامی که باعث گرفتن بازوبند کاپیتانی انگلیس از تری شد.

در رای نهایی دادگاه آمده است:" برای دادگاه ثابت نشد که آقای تری نژادپرست است. ما شواهدی دریافت کردیم که این مسئله را رد می کند.

مسئله بعدی این بود که آیا او از الفاظ نژادپرستانه استفاده کرد یا خیر.

علی رغم همه کمک های رسیده، غیرممکن است که با اطمینان در مورد کلماتی که جان تری در آن بازی استفاده کرد، اظهارنظر کرد.

این یک واقعیت مهم است که کسی هیچ مدرکی در مورد صحبت های آقای تری ارائه نکرد."John Terry

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

اشلی کول در سومین روز دادگاه جان تری به عنوان شاهد به دادگاه احضار شد و شهادت داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از برگزاری دو جلسه از دادگاه جان تری که به نژادپرستی متهم شده است ، جلسه سوم آن امروز برگزار شد که اشلی کول به عنوان شاهد احضار شد و شهادت داد.

اشلی کول که رابطه خیلی خوبی با تری دارد و مطمئن است که تری نژاد پرست نیست و با سیاه پوست ها مشکلی ندارد در دادگاه به حمایت از تری پرداخت و به قاضی گفت :" من فکر می کنم ما نباید اینجا باشیم."

اشلی کول که قبلا به پلیس گفته بود از تری هیچ صحبت نژادپرستانه ای نشنیده است ، ضمن تائید گفته هایش گفت :" اگر من چیزی که شما فکر می کنید را تکرار کنم و بگویم ، هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد."

کول همچنین در پاسخ به سوال بازپرس ، که از دلیل کول درخصوص بیانه اش در حمایت از تری ، که چرا این کار را کرده است گفت :" اتحادیه فوتبال انگلستان از من خواست نظرم را بگویم."

کول در پاسخ به سوال بعدی که آیا مناقشه ای وجود داشته است ، گفت :" بله ، تری هم تیمی و دوست من است و من آنتون و ریو فردیناند و خانواده آنها را مدت طولانی می شناسم."

کول در ادامه گفت :" من فکر می کنم تری به آنتون گفت آیا تو فکر می کنی من به تو گفتم آشغال سیاه؟ آیا فکر می کنی من نژادپرستم؟ و سپس گفت آیا فکر می کنی جان تری نژاد پرست است؟"

ری ویلکینز ، مربی سابق تیم چلسی که از 16 سالگی جان تری او را به خوبی می شناسد ، دومین فردی بود که به دادگاه احضار شد و گفت :" من به او ( تری ) می توانم شهادت بدهم که بی گناه است."

بروس باک ، که به نمایندگی از باشگاه چلسی در دادگاه حضور داشت و به تعریف و تمجید جان تری پرداخت.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

جان تری جلسه دوم دادگاهش امروز صبح در لندن برگزار شد و هنوز تکلیف پرونده اش مشخص نشده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان تری کاپیتان محبوب و توانمند تیم فوتبال چلسی که به اتهام ، استفاده کردن از کلمات نژادپرستانه به آنتون فردیناند در جریان بازی چلسی و کوئینز پارک رنجرز ، متهم شده است برای دومین روز متوالی به دادگاه رفت.

تری که اصلا دوست ندارد او را یک نژادپرست بنامند و مخالف اتهامش است گفت :" در زندگی فوتبالی من مرا خیلی چیزهای خوب و یا بد صدا زده اند ، اما نژادپرست خواندن من برایم قابل تحمل نیست."

وی ادامه داد :" تنها دلیلم برای منتشر کردن بیانه ای ام نیز همین است ، تنها در مورد صحبتهای من با آنتون و یا دیگر افراد نیست و من درباره شخصیت خودم صحبت می کنم."

روز دوم جلسه دادگاه تری در حالی برگزار شد که روز گذشته آنتون فردیناند در پاسخ به سوال قاضی که آیا مطمئن است تری به او توهین نژاد پرستانه ای کرده است ، گفته بود که باور نمی کند جان تری به او توهین نژادپرستانه ای کرده باشد و پس پایان بازی دوست دخترش به او صحنه مشکوک به توهین توسط تری را به او نشان داده است و نظرش را برگردانده است.

تری هرگونه توهین نژادپرستانه ای را رد کرده است ، اما به نظر می رسد و با جریمه نقدی ای روبه رو شود و چند سایت این مبلغ را 2500 پوند حدس زده اند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد شایعه انتقالش به لس آنجلس گلکسی را رد کرد و آن را بی اساس خواند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرانک لمپارد هافبک با تجربه و محبوب تیم چلسی که با 34 سال سن ، برای هواداران چلسی از اهمیت بالایی برخوردار است و شایعه انتقالش می تواند هواداران چلسی را نگران کند ، اکنون برای تعطیلات خود به لس آنجلس رفته است و تعطیلاتش را در این شهر می گذراند ، حضورش در این شهر کافی بود تا شایعه انتقالش به گلکسی بار دیگر قوت گیرد.

لمپارد در این باره به سان گفت :" در کل هیچ اتفاقی نیافتاده است و من بهمراه کریستین ( نامزدش ) برای تعطیلات به لس آنجلس آمده ایم.ما سال گذشته اینجا نامزد کردیم و دوست داریم به اینجا بیاییم."

وی ادامه داد :" من اکنون واقعا به آینده خود در چلسی نگاه می کنم و به این تیم بازگردم. من احساس آمادگی و تازگی دارم و من لحظه شماری می کنم که بازگردم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

دالگليش: بايد به هاجسون زمان داده شود


اسطوره پيشين باشگاه ليورپول بر اين باور است که بايد به سرمربي انگليس زمان داده شود.


 

 تيم ملي فوتبال انگليس در يک چهارم نهايي يورو 2012 پس از تساوي بدون گل در وقت عادي، در ضربه‌هاي پنالتي با نتيجه 4 بر 2 مغلوب ايتاليا شد.


آنها در مرحله گروهي نيز با پيروزي برابر اوکراين و سوئد و تساوي برابر فرانسه به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه پيدا کرده بودند.


کني دالگليش سرمربي پيشين ليورپول در مورد عملکرد روي هاجسون، سرمربي انگليس گفت: انگليس بهترين نمايشي را که مي‌توانست ارائه کرد. به عقيده من هيچ کس از آنها انتظار نداشتند که قهرمان يورو 2012 شوند و  جام را قدرتمند آغاز کنند. انتظار حداقلي وجود داشت که رسيدن به يک چهارم نهايي بود. آنها نيز توانستند به اين مرحله برسند. هاجسون زمان کافي براي آماده کردن تيم در اختيار نداشت ولي تصميم‌هاي درست بسياري گرفت.


دالگليش که در پايان فصل گذشته ليگ برتر انگليس از سرمربي‌گري در ليورپول اخراج شد در ادامه گفت: روي براي شروع به عنوان مربي انگليس تنها چند هفته پيش از آغاز يورو هدايت سه شيرها را به عهده گرفت. روشن بود او در اين تورنمنت شيوه‌اي را به کار خواهد گرفت که خودش آن را دوست دارد. سيستم او براي حضور انگليس در اين تورنمنت بسيار خوب بود.


از حالا توجه انگليسي‌ها به جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود. به نظر مي‌رسد سرمربي پيشين اينترميلان قصد دارد نسل جديدي از بازيکنان را وارد تيم ملي کند.


دالگليش در اين زمينه نيز عنوان کرد: شما نمي‌توانيد از بازيکنان انگليس به خاطر شيوه‌ بازي در يورو ايراد بگيريد. آنها به همه احترام گذاشتند و براي يکديگر بازي کردند. نتيجه اين کار، صعود آنها به مرحله بعد بود. همه بازيکنان از فرصت‌هايي که به آنها داده شد استفاده کردند. انگليس بازيکنان با استعدادي دارد. بايد به روي هاجسون زمان داده و به او با ديده مثبت نگاه شود.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

جام ملت‌هاي اروپا- 2012

اسپانيا - پرتغال؛ جنگ ستارگان مادريد و بارسا


تيم‌هاي ملي فوتبال پرتغال و اسپانيا چهارشنبه شب در ديدار مرحله نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي اروپا 2012 به مصاف هم خواهند رفت.


 

   مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا چهارشنبه شب (ساعت 23:15) با ديدار دو تيم اسپانيا و پرتغال در دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين و به قضاوت چاکير از ترکيه آغاز مي‌شود.


ماتادورها در حالي به مصاف همسايه خود مي‌روند که در 18 مسابقه پياپي (پس از شکست مقابل سوئيس در اولين بازي جام‌جهاني 2010) شکست نخورده‌اند و براي دفاع از عنوان قهرماني اروپا وارد دونباس آره‌نا خواهند شد.


شاگردان دل بوسکه در صورتي که بتوانند جام قهرماني يورو 2012 را بالاي سر ببرند، تنها تيمي نام خواهند گرفت که 3 افتخار پياپي کسب کرده است. اسپانيا قهرماني يورو 2008 و جام‌جهاني 2010 را در کارنامه دارد.


امتياز اصلي لاروخا در اين مسابقات درصد نگه داشتن و مالکيت توپ است؛ اين تيم در 20 بازي از ميان 21 مسابقه اخير خود بيش از 50 درصد مالکيت توپ را در دست داشته‌ است.


اسپانيايي‌ها با ترکيبي که اکثر آن را بازيکنان رئال و بارسا تشکيل مي‌دهند به مصاف تيمي خواهند رفت که 3 بازيکن اصلي آن به نام‌هاي کريستيانو رونالدو، کوئنترائو و په‌په همگي از ستارگان رئال مادريد هستند و همين مسئله باعث شده بسياري اين مسابقه را جدال ستارگان بارسا و رئال بنامند که نبرد کريس با خط دفاعي اسپانيا (سرخيو راموس، پيکه، آربلوا) و جدال اينيستا، ژاوي و فابرگاس مقابل په‌په که به خوبي به بازي يکديگر آشنا هستند، از نکات جالب توجه در اين مسابقه است.


کريستيانو رونالدو که در دو بازي اول خود در مرحله گروهي نتوانست در حد و اندازه‌هاي هميشگي ظاهر شود، در بازي‌هاي بعدي براي پرتغال درخشيد و 3 گل نيز به ثمر رساند تا آمار گل‌هاي ملي خود را به عدد 35 برساند، يعني 3 گل بيشتر از لوئيز فيگو.


اين دو تيم تاکنون 34 بار رودرروي هم قرار گرفته‌اند که سهم اسپانيا در اين ميان 15 پيروزي، 12 تساوي و 7 شکست بوده است. اين در حالي است که شکست 9 بر صفر پرتغالي‌ها مقابل ماتادورها در مسابقات مقدماتي جام‌جهاني 1934 دومين شکست سنگين تاريخ فوتبال اين کشور بوده است.


* نتايج ديدارهاي رودر روي دو تيم به شرح زير است:


مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني 2010:


اسپانيا يک - پرتغال صفر


مرحله گروهي مسابقات يورو 2004:


اسپانيا صفر- پرتغال يک


مرحله گروهي مسابقات قهرماني اروپا 1984:


پرتغال يک - اسپانيا يک


مسابقات مقدماتي جام‌جهاني 1950:


پرتغال 2- اسپانيا 2


اسپانيا 5- پرتغال يک


مسابقات مقدماتي جام‌جهاني 1934:


پرتغال يک- اسپانيا 2


اسپانيا 9- پرتغال صفر


ديگر ديدار مرحله نيمه‌نهايي پنج‌شنبه شب ميان آلمان و ايتاليا برگزار مي‌شود.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

داوران نيمه نهايي يورو معرفي شدند


يوفا اسامي داوران دو ديدار مرحله نيمه نهايي يورو بين اسپانيا- پرتغال و ايتاليا- آلمان را معرفي کرد.



 اولين ديدار نيمه نهايي چهارشنبه شب در دونتسک بين تيم هاي اسپانيا و پرتغال برگزار خواهد شد و کونيت چاکر از ترکيه قضاوت آن را برعهده خواهد داشت. باهاتين دوران و طارق انگون نيز کمک هاي او در اين ديدار هستند. دمير اسکومينا از اسلواکي نيز داور چهارم خواهد بود.

 

 ديدار دوم اين مرحله، پنج شنبه شب بين آلمان و ايتاليا برگزار مي شود و استفن لانوي از فرانسه آن را سوت خواهد زد. فردريک کانو و ميشل آننيه نيز کمک هاي لانوي در اين ديدار خواهند بود.

 

 هاوارد وب، داور سرشناس انگليسي، داور چهارم اين ديدار است و اميدوار است که مانند جام جهاني 2010، قضاوت ديدار نهايي به او سپرده شود.
 

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مجتبی فیض، بازیکن تیم ملی کشور و تیم فروزی گفته است لیگ برتر افغانستان با حضور 20 تیم به زودی آغاز خواهد شد. معلومات دقیق در این مورد هنوز در دست نیست.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو طی قراردادی 2 ساله سرمربی دائم تیم فوتبال چلسی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به نتایج خیره کننده روبرتو دیمتئو ، سرمربی موقت فصل گذشته چلسی که توانست پس از جدایی آندره ویلاس بواس در 10 هفته 2 قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد ، با امضای قراردادی 2 ساله به عنوان سرمربی دائمی این تیم انتخاب شد.

پس از امضای این قرارداد گورلی ، مدیر اجرایی باشگاه چلسی گفت :" کیفیت کاری روبرتو برای همه مشخص است و زمانی که او ترکیب تیم را دوباره احیا کرد و کمک کرد تا به تاریخ باشگاه افتخاراتی اضافه شود ، مالک باشگاه و دیگران را خوشحال کرد و به کارش ادامه خواهد داد."

وی ادامه داد :" ما به او اطمینان داریم و می دانیم که روبرتو یک مربی جوان است و پیشنهادات زیادی خواهد داشت ، اما از زمانی که ما در ماه مارس ( اسفند ) از او خواستیم تا تیم را هدایت کند ، اعضای تیم ، بازیکنان و موفقیت ها او را همراهی کردند و او را یک گزینه شناخته شده برای هدایت چلسی شد."

گورلی گفت :" ما با هم چندین هفته با روبرتو همکاری نزدیکی داشته ایم و قراردادهایی نیز امضا کرده ایم که روبرتو در جریان تمام  آنها قرار داشته است. ما می دانیم که روبرتو فرد مناسبی برای باشگاه خواهد بود."

دیمتئوی 42 ساله نیز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی چلسی تی وی گفت :" مطمئنم از اینکه سرمربی چلسی شده ام لذت می برم. ما همه در فصل گذشته به یک موفقیت باور نکردنی رسیدیم و تاریخی برای یک باشگاه فوق العاده ساختیم. هدف ما ادامه ساختن تاریخ است که من برای آن برنامه ریزی کرده ام و به آینده خوش بینم که بازیکنان برای اردوی پیش فصل بازگردند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو باردیگر روی نیمکت چلسی خواهد نشست و فصل پر ماجرایی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، بدون توجه به این که آیا چلسی ماه عظیمی را پیش رو دارد یا خیر میدانیم که فصل آینده فصل ویژه ای برای آبی ها می باشد.ما تا به اکنون دو بازیکن خوب جذب کرده ایم.مارکو مارین و ادا هازارد.اما باید دید که آیا پس از بازگشت دی متئو از تعطیلات انتقال هالک با جدیت بیشتری پیگیری می شود یا خیر.این بسیار خبر خوبی از دی متئو می باشد که وی با اطمینان خبر خرید دو بازیکن دیگر در آینده ی نزدیک را اعلام کرده است.

در حال حاضر پس از افتخارات خارق العاده ی چلسی در فصل پیش این سوال پیش می آید که چلسی چه تلاشی جهت تقویت تیم خود می کند.من خبر رسمی این مدت پیدا نکرده ام اما میتوانم گمانه زنی هایی را انجام دهم.جاهایی نیز چیز هایی در مورد این خوانده ام که دی متئو چه بازیکنانی را از تیم خارج می کند.

همانطور که مشاهدی می کنید آبرامویچ و دیگر مسئولین تیم درحال بازسازی تیم با بازیکنان جوان می باشند.مسئولیت خطیری که به دست دی متئو سپرده شده است.

با یک نگاه اجمالی به مهره های چلسی نام هایی چون ایوانویچ-لوییز-کیهیل-برتراند-رومئو-میکل-پیازون-ده بروینه-مک ایکران-تورس-رامیرس-ماتا-هازارد-مارین-استاریج-لوکاکو-داویلا را می بینیم که در بهترین شرایط سنی برای آینده ی چلسی می باشند و اگر هالک 25 ساله را به انها اضافه کنیم بهتر هم میشود.

بازی کردن آنها در کنار چک-تری-لمپارد-اسین-کول و میرلس نشان میدهد که تیم چلسی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می باشد و این بهترین حالت برای فصل آتی می باشد.

به زودی 1 جولای میرسد و بازیکنانی چون کالو و بوسینگوا قراردادشان با چلسی تمام می شود و هر دو چلسی را ترک میکنند و دروگبا هم که در حال رفتن است.فقط این سوال ذهن من را مشغول کرده است که آیا مالودا می رود یا میماند؟

با توجه به اینکه چلسی در فصل آینده اگز جام خیریه را هم در نظر بگیریم در 7 رقابت شرکت میکند و برای موفقیت در این رقابت ها ما به همه ی بازیکنانمان احتیاج داریم.

این چند روز اندک پیش فصل زمان بسیار مهم و حساسی برای دی متئو می باشد.او باید با تک تک بازیکنان به صحبت بپردازد و برنامه های خود را برای آنان بازگو کند و به آنها بگوید در چه پست هایی به انها نیاز دارد.او باید به آنها این احساس را بدهد که آنها برای باشگاه مفیدند و سنگهای خود را وا بکند.همچنین بازیکنانی نظیر دنیل استوریج به دنبال جایگاهی متفاوت و بهتر نسبت به فصل گذشته در تیم می باشند.

بسیاری از افراد درباره ی جذب بازیکنی برای جانشینی دروگبا می باشند.من با این نظر مخالفم چرا که ما تورس را به عنوان مهاجم نوک اصلی در اختیار داریم و استوریج و لوکاکو که در پست بال به بازی گرفته می شوند منتطر بازی کردن به عنوان مهاجم نوک می باشند.من معتقدم که دی متئو این فصل از هر دوی آنها بهترین بازی را خواهد گرفت.از نظر دی متئو استوریج بازیکنی قدرتی و تکنیکی است در حالیکه لوکاکو بیشتر قدرتی است.

در این فصل بعید میدانم که دی متئو ترکیب حال حاضر چلسی یعنی 4-2-3-1 را تغیر دهد چرا که با توجه به بازیکن های ما این بهترین ترکیب ممکن می باشد.

چلسی کوهی از استعداد های جوان را در ترکیب خود دارد و درخشش این استعداد ها کنار تجربه ی بازیکنان مسن چلسی این امکان را به چلسی میدهد که بتواند لیگ برتر را فتح کند.

این تیم چلسی با توجه به خرید هایی که در این چند فصل داشته است و خرید های احتمالی اینده ی باشگاه تیمی بسیار قدرتمند به نظر می رسد و من معتقدم چلسی توانایی کسب تمامی افتخارات ممکن را داراست.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 108045
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12