باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب روبن لوفتوس چیک
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

طبق گزارش دیلی تلگراف باشگاه چلسی هم اکنون با چالش جدیدی برای نگه داشتن روبن لوفتوس چیک در استمفوردبریج به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار خود مواجه گردیده است.

 
 
 

لوفتوس چیک جوان تمایل دارد تا در فصل جاری بازی های بیشتری را انجام دهد و نیمکت نشینی را در چنین سنی ایده آل نمی بیند و این امکان وجود دارد تا حتی روبن در ژانویه چلسی را به صورت قرضی برای انجام بازی ترک نماید.

           

روبن لوفتوس چیک 19 ساله که فصل گذشته از سوی آقای خاص به عنوان یکی از بازیکنان اصلی چلسی در فصل جاری نام برده شده بود ، با رسیدن بازی های کم در فصل جاری برای او ، هم اکنون تحت نظر باشگاه های بزرگی چون رئال مادرید ، بایرن مونیخ و دو تیم شهر منچستر قرار گرفته و این مسئله کار چلسی را برای عقد قرارداد بلند مدت با او سخت کرده است. همچنین این امکان وجود دارد که روبن برای انجام بازی، استمفوردبریج را به صورت قرضی در ژانویه ترک نماید تا بازی های بیشتتری انجام دهد.

 

همچنین "مت لو" از دیلی تلگراف دلیل این هجوم مشتریان بزرگ را به این صورت توضیح داد: "مورینیو پس از شکست مقابل ساوتهمپتون وعده داده بود که به روبن بیشتر بازی خواهد داد اما از آن به بعد این هافبک تنها 45 دقیقه در برابر استون ویلا بازی کرد و در بین دو نیمه نیز تعویض شد."

 

گزارشات دیگری نیز بر این حکایت دارند که به نظر می رسد لوفتوس چیک نیز شخصا علاقه مند به ترک چلسی برای انجام بازی است اما قاعدتا در باشگاه های بزرگی چون رئال ، بایرن و دو تیم شهر منچستر نیز فرصت انجام بازی برای او وجود نخواهد داشت و هوادارن چلسی نیز مشتاق هستند تا این بازیکن جوان با ارایه بازی های بهتر و اجرای دستورات مورینیو در استمفوردبریج باقی بماند.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 108654
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12