ما که رفتیم فینال ، شما چطور؟
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

چلسی با دیمتئو توانست در حالی راهی فینال شود که دیگر نماینده های انگلستان نتوانستند نتایج راضی کننده ای بگیرند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، چلسی ای که در لیگ برتر برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگد همه را غافل گیر کرد ونشان داد که هنوز هم در سطح اول فوتبال دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

چلسی که بهمراه آرسنال تنها نمانیده های انلگستان بودند که توانستند از گروهشان صعود کنند ، تا پایان پیش آمد و کاری که آرسن ونگر و آرسنال نتوانستند بکنند را انجام داد و به منچستری ها و آرسنالی ها نشان داد که می شود آبروی فوتبال جزیره و لیگ این کشور را چگونه نگهداشت و جلوی کم شدن احتمالی سهمیه این کشور را بگیرد. ابتدا با بردن ناپولی که تیمی پر قدرت نشان داده بود ، به مانچینی و مالکان عرب این تیم با بازیکنان گرانقمیتش آموختیم که بردن این تیم را چطور باید انجام دهد ، به یونایتد و فرگوسن هم با نمایش دیدنی برابر بنفیکا بردن این تیم را آموختیم. آرسنالی ها هم در خانه آث میلان 4 گل دریافت کرده بودند نشان دادیم که تیم بزرگ بودن تنها به نشاندن یک مربی چندین سال روی نیمکت نیست.

بارسلونا را بردن کار آسانی نیست ، این جمله ای است که برای همه تیمها دیکته شده است ، اما برای چلسی چطور؟ آما را اگر نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که چلسی در مجموعه بیشتر از بارسلونا در مسابقات رودررو پیروز شده است و به جهان ثابت کرده است که بارسلونا را بردن کار دور از ذهنی برای شیرها نیست.

امشب شب فراموش نشدنی برای تمام ما هواداران چلسی است ، شبی که بعد از مصدومیت کیهیل ، اخراج تری و 10 نفره شدن توانستیم انتقام آن بازی کذایی 2009 را به شیرینی هرچه تمام تر بگیریم و شادی را در اردوی آبی و دل های تک تک هواداران آبی لمس کنیم.

حال می توانیم از تمامی کسانی که چلسی را تمام شده نامیدند ، آنهایی که بازیکنان مارا تمام شده قلمداد کردند ، گفتند دروگبا دیگر نمی تواند همچون گذشته باشد ، تورس را خریدی بی فایده گماشتند ، یک سوال بپرسیم. آن سوال هم این است که " ما که رفتیم فینال ، شما چطور؟"



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 108644
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12