دیمتئو : ترکیبی جوان و قدرتمند خواهیم داشت
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

هر دو مربی دو تیم چلسی و منچستر یونایتد تایید کردند که تغییراتی در ترکیب اولیه تیمشان نسبت به بازی قبلی خواهند داشت. چهارشنبه ساعت 23:15 چلسی و منچستر یونایتد بار دیگر در استمفوردبریج و در قالب جام اتحادیه باید به مصاف یکدیگر بروند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی های لندن در بازی گذشته خود مقابل یونایتد شکستی سرافرازانه بدست آوردند. حال آبی های لندن بدشان نمی آید که انتقام مقابل منچستر یونایتد با حذف این تیم از جام اتحادیه همراه باشد.
 

دیمتئو در گفتگوی خود با سایت باشگاه چلسی گفت : " این قطعا یک وضعیت پیچیده است. زیرا که جان تری، تورس و ایوانویچ هر سه محرومند و فرانک لمپارد و اشلی کول نیز مصدوم می باشند. مچ پای اشلی ورم کرده است و نمی تواند به بازی مقابل یونایتد برسد. "
 

دیمتئو ادامه داد : " بنابرین این انتخاب های ما را کاهش می دهد، ولی بازیکنان دیگر آماده هستند. این چهارمین بازی ما در 10 روز اخیر است و همه این مسابقات بازی های بزرگی بوده اند، بنابرین مطمئنا در نظر داریم که مقداری تیم را تازه نفس کنیم و همچنین چند تن از ستارگان جوان خود را بازی دهیم. "
 

لوکاس پیازون که به دلیل مصدومیت همسترینگ خود چند هفته ای از میادین دور بود، هم اکنون برای این بازی آماده است. به نظر می رسد که سزار آزپیلیکوئتا در پست مدافع راست و دنیل استوریج نیز به عنوان تک مهاجم تیم در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.
 

دیمتئو در مورد بازیکنان نیمکت نشینش گفت : " آن ها بازیکنان بسیار خوب و جوانی هستند، اما باید مقداری تجربه نیز کسب کنند. این ارزشمند است که می توانیم عملکرد آن ها را ببینیم. آن ها منتظر یک فرصت بودند و هم اکنون زمانش فرا رسیده است. من فکر می کنم که چیز های بیشتری از آن ها خواهیم دید. "
 

سرمربی جوان چلسی افزود : " با 7 بازی که در ماه نوامبر و 10 الی 9 بازی که در ماه دسامبر داریم به قدر کافی فشردگی احساس می شود."
 

سرمربی منچستر یونایتد گزارش داد که برای بازی این بازی تغییراتی نسبت به بازی قبل خواهد داشت و شاید ترکیبی مشابه آن چه که در دیدار دور قبلی جام اتحادیه مقابل نیوکاسل به میدان فرستاد، روانه بازی کند. در آن بازی هرناندز، ولبک و وین رونی مهاجم بودند و خط هافبک این تیم را تام کلورلی، فلچر و اندرسون تشکیل می دادند و دهیا نیز در درون دروازه قرار داشت. تنها خطی که در دیدار یونایتد مقابل نیوکاسل بی تجربه بود، خط دفاع این تیم بود. بنابرین این ترکیب تفاوت چندان زیادی با ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت.
 

دیمتئو معتقد است : " چندان مطمئن نیستم اگر یونایتد بخواهد ترکیبی را که مقابل نیوکاسل راهی میدان کرد مقابل ما به بازی بگیرد. این مسئله مقداری ناشناخته است، اما من قصد ندارم که فقط یک تیم جوان را به میدان بفرستم، در نظر دارم که تیمی قدرتمند بچینم. "
 

دیمتئو به هوادان تیم گفت : " امیدوارم که هواداران پشت تیم و خصوصا بازیکنان جوانمان باشند و ما را به سوی پیروزی شتاب دهند. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 108637
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12